ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΤ1  |  Σάββατο 31 Ιουλ 2010 -- Γιορτάζει: ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ, ΙΩΣΗΦ
Εγγραφή
ANT1 News
ONLINE ΕΙΔΗΣΕΙΣ SHOWBIZ ANT1 WEB TV FORUMS ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙΡΟΣ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΓΕΙΑ
*
ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΗ / ΥΓΕΙΑ / Η διατροφή επηρεάζει το φύλο του παιδιού Aναζήτηση βάσει τίτλου
Πηγή:Α.Π.Ε.  Δημιουργία:10/3/2010 10:18 πμ  Τελευταία ενημέρωση:10/3/2010 11:02 πμ 

Το πόσο τρώει μια γυναίκα, ιδίως κατά τα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης της, επηρεάζει το φύλο και την υγεία του παιδιού που θα γεννηθεί, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η οποία υποστηρίζει ότι όσες έγκυες τρώνε ένα γεμάτο πρωινό κάθε μέρα και επίσης κάνουν διατροφή πλούσια σε λιπαρά, κατά τη στιγμή της σύλληψης και κατά την πρώτη περίοδο της εγκυμοσύνης, είναι πιο πιθανό να αποκτήσουν αγόρι. Αντίθετα, μια διατροφή με χαμηλά λιπαρά και περίοδοι νηστειών αυξάνουν την πιθανότητα γέννησης κοριτσιού.

Η έρευνα, που έρχεται να επιβεβαιώσει παρόμοιες λαϊκές αντιλήψεις, έγινε από ερευνητές του πανεπιστημίου του Μισούρι, υπό τη δρα Τσέριλ Ρόζενφελντ και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό PNAS της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ, σύμφωνα με τη βρετανική «Τέλεγκραφ». Η μελέτη διαπίστωσε ότι μια διατροφή με πολλές θερμίδες ευνοεί τα αγόρια, ενώ όσο πιο λίγες είναι οι θερμίδες τόσο πιθανότερη είναι η γέννηση κοριτσιού.

Η νέα έρευνα βασίστηκε σε πειράματα και ανάλυση γονιδίων σε ποντίκια και διαπίστωσε ότι τα θηλυκά έμβρυα είναι γενικά πιο ευαίσθητα στη μητρική διατροφή, με συνέπεια τα γονίδιά τους να είναι πιο πιθανό να επηρεαστούν από τη δίαιτα της μητέρας. Έπειτα από 12 μέρες εγκυμοσύνης (περίπου το μισό της συνολικής εγκυμοσύνης του ποντικιού) παρατηρήθηκαν αλλαγές σε σχεδόν 2.000 γονίδια του εμβρύου, που σχετίζονταν με τη διατροφή της μητέρας.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, πέρα από το φύλο, τα αγόρια και τα κορίτσια αντιμετωπίζουν διαφορετικό βαθμό κινδύνου για την εμφάνιση ασθενειών στην ενήλικη ζωή τους, ανάλογα με τη διατροφή της μητέρας στην αρχική φάση της εγκυμοσύνης. Έτσι, για παράδειγμα, οι υιοί παχύσαρκων μητέρων είναι πιθανότερο να γίνουν και οι ίδιοι παχύσαρκοι και να παρουσιάσουν διαβήτη, όταν μεγαλώσουν, σε σχέση με τις κόρες της ίδιας μητέρας.

Οι επιστήμονες δεν έχουν κατανοήσει ακόμα για ποιο λόγο η διατροφή μιας μητέρας επηρεάζει αν το παιδί της θα γεννηθεί αγόρι ή κορίτσι. Είναι όμως σίγουροι ότι «όσο περισσότερο τρώει μια γυναίκα τόσο πιθανότερο είναι να γεννήσει αγόρι». Ειδικά το τακτικό πρωινό με δημητριακά φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο.

  Tελευταίες Ειδήσεις
Pole position για Φέτελ
Η Red Bull κυριάρχησε στα επίσημα δοκιμαστικά του Grand Prix της Ουγγαρίας.
Επαφές Σαμαρά στο Ρέθυμνο
Σύσκεψη με παραγωγικούς φορείς του νομού Ρεθύμνης θα έχει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος βρίσκεται στο Ρέθυμνο από το μεσημέρι του Σαββάτου. Την Κυριακή θα συναντηθεί με τοπικά στελέχη της ΝΔ.
Αρχιφύλακας σε σπείρα διακίνησης ναρκωτικών
Έκρηξη σε εφορία στην κεντρική Κίνα
Χωρίς τέλος η τραγωδία στο Πακιστάν
Μάχη με τις φλόγες στη δυτική Ρωσία
Στην Αθήνα ο Serj Tankian
Φιντέλ Κάστρο εναντίον ΗΠΑ
Έκλεισε με Νεστέροβιτς ο Ολυμπιακός
Πρώτη στο τουρνουά η ΑΕΚ
Πρώτο κύμα εξόδου
«Κάνουμε την επανάσταση του αυτονόητου»
Ισραηλινές επιθέσεις στη Γάζα
*
*
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
*
© 2008 ANTENNA Internet. Η χρήση του web site σημαίνει την αποδοχή των όρων χρήσης. Design & Development by ANTENNA Internet