ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΤ1  |  Παρασκευή 10 Φεβ 2012 -- Γιορτάζει: ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΧΑΡΙΛΑΟΣ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
Εγγραφή
ANT1 News
ONLINE ΕΙΔΗΣΕΙΣ SHOWBIZ ANT1 WEB TV FORUMS ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΓΕΙΑ
*
ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΗ / ΥΓΕΙΑ / Φρούτα και λαχανικά κατά του καρκίνου των πνευμόνων Aναζήτηση βάσει τίτλου
Πηγή:Α.Π.Ε.  Δημιουργία:31/8/2010 11:30 πμ  Τελευταία ενημέρωση:31/8/2010 11:35 πμ 

Η κατανάλωση μιας μεγάλης ποικιλίας φρούτων και λαχανικών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για την εμφάνιση ορισμένων μορφών καρκίνου του πνευμόνων στους καπνιστές, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική έρευνα. Οι προηγούμενες έρευνες είχαν δείξει την ευεργετική επίδραση της διατροφής με φρούτα και λαχανικά, αλλά η νέα μελέτη είναι η πρώτη που αναδεικνύει τη σημασία της ποικιλίας, πέρα από την ποσότητα.

Η μελέτη, υπό τον επιδημιολόγο Μπας Μπουένο-ντε-Μεσκίτα του Εθνικού Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας και Περιβάλλοντος της Ολλανδίας, δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό «Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention» (Επιδημιολογία Καρκίνου, Βιοδείκτες και Πρόληψη) της Αμερικανικής Ένωσης για την Έρευνα του Καρκίνου, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.

Η έρευνα κάλυψε περίπου 452.000 άτομα στην Ευρώπη, εκ των οποίων 1.613 είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του πνεύμονα. Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι η ποικιλία των φρούτων και των λαχανικών φαίνεται να έχει πιο σημαντική προστατευτική δράση σε σχέση με την ποσότητα που καταναλώνεται. Για τον λόγο αυτό, οι ερευνητές συστήνουν στους καπνιστές όχι μόνο την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φρούτων και λαχανικών, αλλά και ενός πλούσιου μείγματος από αυτά.

Πάντως, οι επιστήμονες επεσήμαναν ότι, άσχετα από τη διατροφή, η διακοπή του καπνίσματος παραμένει το καλύτερο προληπτικό μέτρο, για τη μείωση του κινδύνου από τον καρκίνο του πνεύμονα. Σήμερα, υπάρχουν ακόμα περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο καπνιστές σε όλο τον κόσμο, πολλοί εκ των οποίων είναι εθισμένοι στη νικοτίνη, γι' αυτό δυσκολεύονται να κόψουν το κάπνισμα, παρά τις προσπάθειές τους. Ειδικά σε αυτές τις περιπτώσεις, σύμφωνα με τους ερευνητές, έχει σημασία η προσεκτική διατροφή με μια μεγάλη ποικιλία φρούτων και λαχανικών.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ -  Τελευταίες Ειδήσεις
Αποκωδικοποιήθηκε γονιδίωμα προγόνου του ανθρώπου
Γερμανοί επιστήμονες έδωσαν στη δημοσιότητα το γονιδίωμα ενός εξαφανισμένου είδους συγγενικού των σύγχρονων ανθρώπων, των λεγόμενων Ντενίσοβαν, οι οποίοι ήταν ακόμα πιο στενοί συγγενείς των Νεάντερταλ.
 06-Φεβ 13:26 Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
 02-Φεβ 16:50 Προτείνουν φόρο στη ζάχαρη
 02-Φεβ 19:08 Ανακαλύφθηκε νέος δυνητικά κατοικήσιμος πλανήτης
 07-Φεβ 11:45 Στην ανακύκλωση αχρησιμοποίητα φάρμακα, αξίας 1 δισ. ευρώ
 06-Φεβ 11:13 Ανακαλύφθηκε το κυτταρικό και γενετικό μυστικό του μασάζ
  Tελευταίες Ειδήσεις
Κολομβία: Γυμνή διαμαρτυρία κατά των ταυροδρομιών
Δεκάδες άνθρωποι διαδήλωσαν γυμνοί για να απαγορευτούν οι ταυροδρομίες και ο βασανισμός των ζώων στην Μπογκοτά της Κολομβίας.
Κόντρα Κουτρουμάνη – Τσίπρα στη Βουλή
Διασώθηκε ο θεσμός των κλαδικών, είπε στη Βουλή ο υπουργός Εργασίας. Ο Γ. Κουτρουμάνης υποστήριξε ότι με σκληρή διαπραγμάτευση οι περικοπές στις συντάξεις αντί για 2,5 δις ευρώ που ζητούσε η τρόικα, έπεσαν στα 300 εκ. ευρώ.
Σημαντικές επιπτώσεις από ενδεχόμενη κατάργηση του ΟΕΚ
Σε συγκέντρωση έξω από τη Βουλή καλούν Θεοδωράκης και Γλέζος
«Όμηρος» του χιονιά η Ευρώπη και τα Βαλκάνια
Τελεσίγραφο προς την Ελλάδα «βλέπει» ο ξένος Τύπος
Fitch: Δραματικές οι επιπτώσεις ελληνικής χρεοκοπίας
Τιμή ρεκόρ για πίνακα του Μονέ
Πακιστάν: Απορρίφθηκε η έφεση του Γκιλάνι
Βραζιλία: Απεργούν αστυνομικοί και πυροσβέστες
Παραιτήθηκε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παύλος Στασινός
Νέο κύμα κακοκαιρίας στην Ιαπωνία
Τουρκία: Νεκρή μία γυναίκα «καμικάζι» από έκρηξη
Σαρκοζί: «Λάθος» να κλείσει το Φεσενχάιμ
*
*
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
*
© 2008 ANTENNA Internet. Η χρήση του web site σημαίνει την αποδοχή των όρων χρήσης. Design & Development by ANTENNA Internet